کشیدگی ردیف و محتوا

hair-restauration-1000x500 کاشت موی طبیعی به روش fut

یکی از روش های کاشت مو که در کلینیک کاشت مو آریا با جدیدترین دستگاه های روز دنیا و بهترین کادر پزشکی انجام می شود. کاشت مو به روش FUT است که امروزه با توجه به اهمیت زیبایی طرفداران بسیار زیادی را در بین افرادی که از طاسی یا ریزش موی خود رنج می برند پیدا کرده است. کاشت مو به روش FUT دارای مزایا و معایبی است که در ابتدا در این مقاله توضیح کوتاهی در رابطه با کاشت مو به روش FUT داده می شود، تا اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورید و بعد از آن مزایا و معایب این روش کاشت مو را مطرح می کنیم. تا درصورتی که برای رفع مشکل طاسی یا ریزش موی خود خواستار استفاده از این روش باشید قبل از انجام این کار آگاهی کافی را در رابطه با این روش از کاشت مو بدست آورید و با دید باز اقدام به انجام این کار نمایید.

روش کاشت مو FUT روشی استاندارد برای برداشت موها در عمل پیوند مو می‌باشد،که بیشترین مقدار مو را می‌توان در یک جلسه برداشت و در محل طاسی سر بیمار کاشت.

در روش کاشت مو FUT هدر رفتن موها کم است و بالای ۸۰ الی ۹۰% موهای برداشته شده باید در آینده رشد کنند.

کاشت مو FUT نسبت به کاشت مو FIT زیبایی و بازدهی بیشتری دارد اما کمی سنگین تر از کاشت مو FIT است.

کاشت مو به روش FUT یک روش کلاسیک در عمل کاشت مو می‌باشد که حتما باید توسط پزشکان و متخصصان مجرب کاشت مو انجام شود تا شما بهترین نتیجه و کمترین صدمه را داشته باشید.

Optimized-fut-transplant کاشت موی طبیعی به روش futمزایای روش FUT

  • غیر قابل رویت بودن محل پیوند مو
  • طبیعی بودن محل کاشت مو
  • عدم فرورفتگی یا برجستگی پوست سر
  • طبیعی بودن ظاهر موها
  • کسب بالاترین تراکم ممکن کاشت مو در یک جلسه
  • ایجاد طبیعی‌ترین خط رویش مو در جلوی سر
  • امکان استفاده از موهای بدن جهت پیوند مو به سر در صورت نیاز
  • امکان تکرار جلسات کاشت به فواصل ۶ ماه

برای ایجاد خط موی طبیعی Natural Hair Line بهتر است از روش FUT استفاده شود.

معایب روشFUT

ایجاد برشی بزرگ در ناحیه پشت سر که احتمال باقی ماندن اسکار یا جوشگاه در آن وجود دارد. کاسته شدن حجم بانک مو به نحوی که در مراحل بعدی برای پیوند مجدد مو بیش از یک و یا حداکثر دو باردیگر نمی‌توان از بانک موی فرد برای ایجاد تراکم استفاده کرد، وجود خونریزی، محدودیت انجام آن در کسانی که پوست سرشان قابلیت متسع شدن را ندارد .یا در مراحل اولیه ریزش مو قرار دارند و وجود عوارض پس از جراحی از قبیل تورم سر و صورت، درد و یا باقی ماندن اسکار.

می توانید در کلینیک پوست و مو آریا پیوند مو طبیعی انجام دهید.

نمونه کاشت مو

 

پیوستن به بحث و گفتگو یک دیدگاه

دیدگاه خود را ثبت کنید