کشیدگی ردیف و محتوا

fues کاشت مو به روش sut اس یو تی

کاشت مو به روش sut اس یو تی

این تکنیک برتر کاشت مو روش sut اس یو تی دیگر همانند روش های رایج و سنتی نیازی به برش و جراحی و بجا ماندن اسکار و یا درد و تحمل زمان طولانی دوره نقاهت وغیره… وجود ندارد. در کلینیک زیبایی آریا می توانید توسط افرداد متخصص این روش انجام می شود، علت برتری کاشت مو به روش SUT نسبت به سایر روش های رایج، برداشت سریع و دقیق گرفتها است که زیر نظر مجرب ترین تیم دوره دیده و باتجربه کاشت مو انجام میشود و پس از ان نگهداری گرفتهای برداشته شده و سلامت آنها تا مرحله کاشت و انجام اسلیفت های بسیار ظریف کاشت گرفت ها که به فاصله زیر یک میلی متر انجام می شوند اینها برخی از مزیت های این تکنیک نسبت به سایر روش های کاشت مو می باشد.

علاوه بر این رکورد برداشت و پیوند مو تا ۱۴۰۰۰ هزار تار موی واقعی، که ۳ برابر بیشتر از روشهای معمول است را انجام داده ایم .

در این تکنیک دیگر مانند روش های کاشت موی سنتیFIT و FUT نیازی به جلسات پشت هم،طولانی شدن مدت زمان برداشت و کاشت مو روش اس یو تی همچنین شاهد خستگی بیمار نخواهیم بود.

همچنین از سایر مزیت های کاشت مو به روش اس یو تی می توان به انجام طراحی خط رویش یا Hair line به وسیله تیم مجرب کاشت مو هماهنگ با مدل دلخواهی که شخص مد نظر دارد اشاره کرد . علاوه بر این مشاهده موهای کاشته شده پس از کاشت موی طبیعی که به اندازه ی نیم الی یک سانت است در همان روز اول کاشت با تراکم بسیار بالا در یک جلسه را می توان از دیگر مزایای این روش نام برد.

در تکنیک کاشت موبه روش SUT هیچ مویی هدر نخواهد رفت و از بین رفتن فولیکول های برداشت شده به صفر خواهد رسید. در طی این فرآیند به مقدار تراکم بانک موی فرد بیشترین برداشت گرفت ها را شاهد می باشیم و با فریز کردن فولیکول های مو همه ی گرفت های برداشت شده سالم خواهد ماند. این کار توسط تیم مجرب کاشت با دقت بالا و بسیار ظریف در محل مورد نظر پیوند داده خواهد شد. پس از کاشت مو به وسیله کلینیک زیبایی آریا ، تحریک و تقویت فوق العاده سریع مو و رشد و زخیم شدن دوباره ی موهای قبلی فرد را شاهد خواهیم بود.

معمولا کاشت مو در یک جلسه چند تار مو می‌توان کاشت؟

هر اندازه میزان تراکم موهای پشت سر فرد زیاد تر باشد، تعداد واحدهای فولیکول مو نیز به همان اندازه بیشتر خواهد شد. امکان دارد مویی که از پشت سر برداشته می‌شود به صورت تک دانه و یا چند دانه‌ای باشد.

برای مثال: اگر از شخصی هزار مو برداشت کنیم، کاشت مو در یک جلسه به همان تعداد برداشت شده می‌توان مو کاشت. اما اگر موهای فرد به صورت چهارتایی باشد به ۴ هزار تار مو ارتقا خواهد یافت که این حالت به نوع مو هر فرد بستگی دارد و در هر شخص متفاوت خواهد بود. به طور کلی با روش های رایج امروزی (FIT) و(FUT) در ۳ روز پیاپی بیشتر از ۶ تا ۷ هزار تارمو برای متقاضی نمی توان کاشت.

یکی دیگر از مشکلات این روش های رایج سنتی بودن آن می باشد. علاوه بر این در این روش ها زیاد شدن جلسات کاشت بیمار را خسته می کند و در نهایت تراکم پایین موهای کاشته شده را شاهد خواهیم بود. ولی با تکنیک کاشت مو روش SUT فرد کاندید شده برای این روش پیوند مو می تواند تجربه ای بدون هیچگونه درد و یا خستگی تجربه کرده و تراکمی بسیار بالا را با ظاهری کاملا طبیعی شاهد خواهیم بود.

 

چه نوع دستگاه کاشت مویی برای افراد مناسب است؟

هم اکنون ۹۹ درصد از مراکز کاشت مو به خاطر نداشتن تجربه کافی و نداشتن تخصص و مدارک لازم در این زمینه و علاوه بر این عدم استفاده از دستگاه های پیشترفته و بروز دنیا نمی توانند شیوه های جدید رادر ایران بصورت سخت افزاری ارائه دهند .

· یکی از دستگاه های کاشت موSafer می باشد که آسیب زیادی در برداشت و  کاشت مو در یک جلسه به گرفتها می زند و عوارض جبران ناپذیری خواهد داشت.

· دستگاه هولدرهای دستی بردارنده فولیکول مو(Fit) که در اکثر مراکز کاشت مو استفاده می شود و باعث به جا ماندن حفره های کاشته شده که به اصطلاح پوست پرتقالی گفته می شود و در نهایت تراکم کم موهای کاشته شده را به دنبال خواهد داشت.

· اما روش کاشت مو SUT روشی کاملا جدید و نوین است که از ابزار بسیار پیشرفته و بروز دنیا در تمامی مراحل انجام پیوند موی طبیعی بهره می گیرد.

متاسفانه امروزه شاهد تبلیغات بسیار زیادی درمورد کاشت مو هستیم که تعداد زیادی از این مراکز کاشت مو تجربه کافی در این امر را ندارند و فاقد افراد متخصص، دستگاهای لازم و مجهز، استریل و مجوزهای قانونی هستند. با توجه به این نکات می بایست دقت بسیار زیادی کاشت مو در یک جلسه این مورد شود زیرا برداشت غیر حرفه ای از بانک مو ، خسارات زیادی را برای شما متحمل می کند وجبران آن بسیار مشکل است.

بعد از کاشت مو افراد چه نکاتی را باید رعایت کنند؟

پس از انجام کاشت مو در دو تا سه هفته اول از ورزشهای سنگین پرهیز کنید و شستشوی ناحیه کاشته شده تا دوهفته اول می بایست بسیار آرام صورت گیرد. پس از این دوره دیگر نیازی به مراقبت خاص نخواهید داشت و مو‌ها به صورت کامل رشد پیدا می‌کند، به طوری که حتی پس از رشد کامل همانند گذشته موهای فرد قابل اصلاح می باشند.

در پایان برای متقاضیان پیوند موی طبیعی چه پیشنهادی داریم؟

متقاضایان روش اس یو تی می بایست تحت نظر متخصصان مجرب و در مراکز دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان این عمل را انجام دهند، تا هر گونه عوارض پس از عمل را به صفر برسانند. همچنین باید به مراکز کاشت مویی رجوع کنند که سابقه پیوند موفقیت‌ آمیز زیادی داشته‌ باشد.

اگر سوالی بابت هزینه و قیمت کاشت مو sut دارید با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

پیوستن به بحث و گفتگو یک دیدگاه

دیدگاه خود را ثبت کنید